saia !

saia !
budak terlalu perasan d0e ! hax3 . name nur as-syakirin . call me ayen .15 years old . pMr candidate lew ! huhh, bel0ng t0 my parent !
welcome to my blog .my name ayen . sweet 15 lorh . pmr candy . blog sy simple jew ! nothim special about me . btw sila follow blog yang ud0sh ini .anyway , lau xpuas aty sila c0ment ! no c0pyright here !!

Followers

Friday, June 1, 2012

update bl0g

ngek lae key ayen nieyh ,,,
mcm xd0p kij0e laen d0wh n0p buat ..
hax3 ..deki etep bl0g ore laen cumell..
but , bl0g ayen still BUR0K !!!
warghhhhh....
nieyh mls n0p ngadap lapt0p gax . ..
f0lio xciap , bnda laen pl0p h0p ciap ...







School Comments Pictures


btw , scull dah xlame nk bkk ..
adush , best nyew orang laen cuti 2 week ,,
tp f0rm5+3 ade kelas 
sabo jew lae ,, n0p exam key
Cartoons Comments Pictures

hax3 , budak malas n0p g sk0lah lae nieyh !!
ngek bt0l

No comments:

Post a Comment