saia !

saia !
budak terlalu perasan d0e ! hax3 . name nur as-syakirin . call me ayen .15 years old . pMr candidate lew ! huhh, bel0ng t0 my parent !
welcome to my blog .my name ayen . sweet 15 lorh . pmr candy . blog sy simple jew ! nothim special about me . btw sila follow blog yang ud0sh ini .anyway , lau xpuas aty sila c0ment ! no c0pyright here !!

Followers

Tuesday, December 6, 2011

rindu ~

adush , 
lam0 eh xupdate bl0g nieyh !
bany0k bnda n0p st0ry nieyh !
tp xtau n0p start gn0e .
tp h0p petem
ary nieyh ...
cukup sudah 1 bln !
hax3 .
 sumbax lae mek yin nieyh
0key2 ,
pd tarikh 24/11/11
ad0e ore tush kne denda .
xtau lae sp0e .
tp dye ad0e buat salah . 
kesalahan yg kecil jew ..
okey lae ,
hax3 ,
dendanya ialah......
entah lae ..
lu pikir lae sendiri 
kah3
 

No comments:

Post a Comment