saia !

saia !
budak terlalu perasan d0e ! hax3 . name nur as-syakirin . call me ayen .15 years old . pMr candidate lew ! huhh, bel0ng t0 my parent !
welcome to my blog .my name ayen . sweet 15 lorh . pmr candy . blog sy simple jew ! nothim special about me . btw sila follow blog yang ud0sh ini .anyway , lau xpuas aty sila c0ment ! no c0pyright here !!

Followers

Tuesday, October 25, 2011

al-kisah PUTERA RAJA ~

tersebut al-kisah tentang seorang putera raja yg sngt MENCINTAI seorang wanita itu,,
pada suatu msa,,yg  bertarikh 24.10.11. putera raja tersebut telah bertnya,,

putera raja: adakah tuan hamba tahu kenapa beta menghantar  seorang UTUSAN?

wanita:tidak,,jd knapa putera raja menghantar utusan tersebut?

putera raja: utusan sebenarnya di hantar oleh seorang putera raja yg begitu kasih akan seorang wanita yg telah berjaya mencuri hati beliau.putera tersebut tidak akan berasa senang jikalau tiada sebarang berita drpd utusannya . walaupun terpaksa menempuhi peperangan, putera tersebut sentiasa akan mengingati wanita tersebut.

wanita:ceh,,ganas sumg0h wanita 2 berjaya mencuri hati putera raja,

putera raja: bkn sbb ganas tp kerana dia memiliki segala ciri2 baik dan sempurna yang putera tersebut idamkan. putera tersebut telah lama memendam perasaannya kepada wanita tersebut. namun dia hanya menunggu masa yang sesuai . sehinggalah seorang utusan sanggup memikul tugas menyampaikan hasratnya itu kepada wanita.

wanita: sejak bila lagi putera raja memendamkan perasaan terhadap wanita tersebut ? sumguh baik utusan tersebut untuk memikul tugas itu.wanita tersebut tidak pernah mengenali putera raja sehinggalah datang seorang utusan,

putera raja:putera tersebut tidak berapa ingat tarikhnya kerana tiada jurutulis ketika itu . utusan pula tersangatlah baik kerana sanggup setiap hari menyampaikan utusan . wanita tersebut tidak mengenali putera tersebut kerana putera begitu menjaga identitinya . putera itu juga sanggup memberi hartanya kepada wanita tersebut sebagai tanda kasihnya kepada wanita itu .

wanita:so, putera upah jew lae seorang jurutulis, sungguh pandai putera raja menjaga identitinya sehingga wanita tersebut tidak pernah tahu tentang kewujudanya,,sebenarnya wanita tersebut tidak memerlukan harta putera raja sebagai bukti kasihnya cuma keikhlasan dihati yang diperlukan dan dapat menentukan segalanya.

putera raja: mungkin putera raja tersebut terpaksa mengupah seorang jurutilis untuk mencatat segala peristiwa yang berlaku . putera tersebut sebenarnya begitu ikhlas untuk mencintai wanita itu . bukti yang menunjukkan sayangnya kepada wanita itu ialah dia telah mengenali sedikit sebanyak maklumat wanita itu . kehidupannya tidak lengkap jika tidak mengetahui berita tentang wanita itu pada setiap hari . perasaan gelisah akan menghantuinya.setelah mendengar cerita putera raja sanggupkah anda  menerimanya sebagai 
K
E
K
A
S
I
H


wanita:entah lae,,hamba harus fikirkanya dahulu,


putera raja: putera raja sanggup tunggu wlaupun terpaksa hidup dalam kegelisahan. memang benarlah kata org tua2 , cinta yang sejati itu  memerlukan masa untuk seseorang itu saling memahami antara dia dan pasangannya. lau nak tau belum pernah lagi putera jumpa wanita yang begitu berhati2 dalam memilih cinta sejati seprti awak.putera raja sanggup untuk terus menunggu 




Broken Heart Myspace Comments


>p/s:cter ini tiade kaitan antra yg hid0p atau yg dah mati,,

hanyalah rekaan semata-mata !!

1 comment:

  1. cerita sumg0h kew d0p nieyh??aishhh,,mcm2 lae zaman l0nie

    ReplyDelete